יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

פתרונות ייחודים לעולם טוב יותר


ההשפעה של פתרונות מחשוב מתקדמים לכלל העולם


עם התפתחות ענף המחשוב וחיברו לרשת האינטרנט העולמית נוצרו שירותי מחשוב מתקדמים שמסופקים על ידי פלטפורמת ענן מחשוב, כמו כן פתרונות מחשוב אלו נותנים מענה למגוון בעיות ובכך מגדלים את רמת החיים של האנשים בכלל ובפרט את הצמיחה העולמית .
אותם ענני ענן הם חוות מחשבים הפזורים בכל העולם שלהם שבהם יש מחשבי על עם חמרות חזקות מאוד בעלי יכולת לעבוד עם תכנות חדשניות ובמקביל עם משתמשים רבים תחזוקם השותף מבוצעים עלי ידי אנשי צוות מקצועיים בתחום ענף המחשבים בין אם זה לצורך עדכוני חומרות ותכנות ובין אם זה לצורך אבטחת מידע במקרה של אסון אופציונלי או פריצה אבטחה מכוונת .
פתרונות מחשוב משפרים את איכות החיים
סיפוק פתרונות מרחוק ללא תלות בזמן ומרחב


להלן כמה מפתרונות מחשוב שימושיים למגזר העסקי והפרטי

מגזר עסקי

  • יכולת גיבוי מרחוק – בנושא של שמירה, גיבוי ואחסון נתוני מידע בענן מחשוב הוא פתרון מחשוב מתקדם ביותר, כך שמייתר את הצורך בגיבוי נתונים עצמאי אלא הוא מבוצע בשיטה של גיבוי מרחוק על ענן מחשוב אוטומטית, כמו כן היכולת לאחזר את נתוני המידע בכל זמן נתון ומכל מקום בעולם עם חיבור לרשת האינטרנט העולמית תומן בתוכו יתרון משמעותי .
  • עבודת צוות משוטפת – זהו פתרון יעיל ביותר לחברות ו/או ארגונים העובדים במשותף על אותו פרויקט בה כל אותם חברות עובדים בפלטפורמה משוטפת כמו זו של ענן מחשוב שמאגד בתוכו את כל הנתונים, יחד עם זאת אין כל תלות בזמן ומקום מהסיבה שהכול מנוהל דרך רשת האינטרנט העולמית .
  • חיסכון בעלויות תפעוליות – עצם זה שעלות השימוש בפתרונות מחשוב לעסקים כמו זה של ענן מחשוב משולמת לפי זמן השימוש והצריכה הוא אופטימלי לעסקים ו/או חברות שהעבודות המחשוב שלהם הם לפי זמנים משתנים כמו זמנים של גאות ושפל ובכך מייתר את הצורך מלקנות מערך מחשוב מתקדם וכל המשמע מזה מה שמביא לחיסכון ניכר בעלויות תפעוליות .
  • תחזוקת מחשבים מרחוק – כחלק מאותם שירותי מחשוב מתקדמים ניתן לספק לחברות את כל השירותים הנלווים לתחזוקת המחשבים כמו עדכוני תכנות ושירותי אנטי ספאם וכדומה, אותם פתרונות מחשוב אלו נותנים לנו ראש שקט בכל הנודע לתחזוקה השוטפת של מערך המחשוב .

מגזר פרטי

  • פלאפונים חכמים וטאבלטים – עם האפשרות לבצע את עבודות מחשוב השונות על גבי פלטפורמה כמו זה של ענן מחשוב יש לפלאפונים חכמים וטאבלטים יכולת לקבל את נתוני המידע שמחושבים באותו ענן מחשוב ובכך הפלאפון ו/או הטאבלט לא זקוק להיות בעל חומרות חזקות בשביל עבודות מחשוב אלו .
  • תקשורת נתונים – כחלק מאותם פתרונות מחשוב מתקדמים היא רשת האינטרנט העולמית שמאפשרת לנו לתקשר בצורה יותר טובה בין עם זה בגלישה לאתרי אינטרנט או בין אם זה ברשתות חברתיות למיניהם .
  • יכולת גיבוי מרחוק – כמו כן גם במגזר הפרטי ניתן לשמור, לאחסן ולגבות נתוני מידע רבי ערך במגוון פתרונות מחשוב מתקדמים בייחוד כמו זה של ענן מחשוב בו נין לאחזר את כל נתוני המידע בלי הגבלה של זמן ומקום .




כותב המאמר: Emil, smartsystem.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה