יום שני, 22 באפריל 2013

חסרונות בבניית אתרים בחינם

בעת קבלת החלטה על בניית אתר אינטרנט יש לפנות לחברה מקצועית לבניית אתרים, לרוב חברות מקצועיות בונות אתרים בהתאמה אישית לצורכי הלקוח, היבט אשר מהווה יתרון שיווקי ותורם להצלחה עסקית לטווח הרחוק של העסק, אמנם לקוחות רבים נוטים לפנות אל חברות אשר מציעות שרותים בחינם, שרותים אלו יכולים לפגוע באספקט השיווקי והפוטנציאל הכללי של האתר לטווח הרחוק וזאת מכמה סיבות עיקריות.

חסרונות בבניית אתרים בחינם


  • פרסומות - מאחר וכל חברה אפילו חברה אשר מספקת שרותי בניית אתרים בחינם חייבת להתפרנס איכשהו, חברות מסוג זה עושות דרכן באמצעות העלאת פרסומות ישירות לאתר האינטרנט שלכם, פרסומות אלו מעידות על חוסר מקצועיות מצד האתר וכמובן שמצד העסק, כמו כן פרסומות אלו עלולות לכלול בתוכן תוכן אודות מתחרים של העסק באותו תחום, דבר אשר עלול לקחת ממכם מספר לקוחות פוטנציאליים.
  • שרתים - שרתים אלו מאחסנים לרוב אתרי אינטרנט רבים על עצמם, דבר אשר בסופו של דבר משפיע רבות על זמני הטעינה של אתרי האינטרנט השונים, כמו כן גולשים רבים עלולים לאבד עניין לאחר מספר שניות בהן אתר האינטרנט לא נטען ולצאת ישירות.
  • תמיכה טכנית - מאחר והשרותים שקיבלתם מסופקים באופן חינמי לחלוטין, לא תוכלו לצפות לתמיכה טכנית ומענה טלפוני מקצועי אם בכלל לקבל, כמו כן החברה לא מתחייבת לספק עבורכם שרותים אלו ואף יכולה בכל רגע נתון להוריד אתכם בשביל לקוח פוטנציאלי אחר ללא כל גיבוי.
  • עיצוב - אצל חברה מקצועית תוכלו להנות מאתר אינטרנט מעוצב בהתאמה אישית לפי המיתוג שלכם עם מעצב גרפי צמוד אליכם מתחילת התהליך עד סופו בעוד אצל חברה אשר מספקת שרותים בחינם, תקבלו עיצובים בתבניות וטמפלייטים מובנים ללא יכולת הבעה עצמית ויצירת מראה ייחודי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה